DÜNYAYI KURTARAN KADINLARDA ARA

4.11.14

Kandida 4: bir yok oluş hikayesi


UYARI: YAZDIKLARIMIN HEPSİ BENİM DENEYİMİMDİR VE ETKİLERİNİN SİZDE DE AYNI OLACAĞININ GARANTİSİ YOKTUR. TIBBİ BİR EĞİTİMİM YOKTUR, DOKTOR YA DA DANIŞMAN DEĞİLİM. LÜTFEN BURADA YAZILANLARI BİR REÇETE GİBİ ALIP UYGULAMAYIN. BU YOLCULUKTA PEK ÇOK HATA YAPTIM, HER HANGİ BİR DENEYİMİMİ UYGULAMADAN ÖNCE SON YAZIMI (http://dunyayikurtarankadinlar.blogspot.com.tr/2014/11/kandida-3-bir-yok-olus-hikayesi.html) MUTLAKA OKUYUN. DENEYİMLERİMİ KENDİNİZE YAKIN BULUYORSANIZ BENİMLE İLETİŞİME GEÇİN: didemcivici@hotmail.com


Bu yıl başından beri Didem'in kandida maceralarını buradan takip ediyoruz. 
Kandida’nın Didem’le İmtihanı:
Didem’in Kandida Macerası – 2. Bölüm
Kandida’nın Dönüşü:


Ve işte sezon finali :)

Kandida ve ben.

Dile kolay… 8 yıl. Yaklaşık olarak 2870 gün.

Yavaş yavaş hayatıma sızmış olan bu yaratığı, meydana getirdiği fiziksel, ruhsal ve zihinsel tahribatla birlikte uzayın derinliklerine yolladım. Evet, bitti. En sonunda gönül rahatlığıyla bu cümleyi kurabilmenin ruhumda yarattığı etki hiç bir şeyle değiştirilemez. KANDİDAYI YENDİM. Doktorlar sayesinde ya da bildiğiniz ilaçlarla değil elbette ki. Öncelikle kalp gücüyle, aşkla ve umutla.

İçinde bulunduğumuz ülkede hiç bir tıp doktorunun size yardımcı olamayacağını üzülerek iddia ediyorum. Maalesef bu konuda tıp alanında uzmanlaşmış bir kişi dahi yok. Kandida serisini yazmaya başladığımdan bu yana pek çok kadın benimle iletişime geçti ve hepsi de aynı şeyi söylüyordu: Onlarca doktora gittim, defalarca ilaç kullandım ve hiç bir şey işe yaramadı. Hal böyleyken iş başa düşüyor kadınlar! Benim yolculuğum da böyle başladı. Ve benim gibi şanslıysanız, size yardımcı olmak için istekli ve sabırlı, sağlık konularına farklı bakabilen bir doktorla karşılaşırsınız. Sanırım bu nedenle “zafer” yazıma bir teşekkürle başlamalıyım:

Onur Aydınoğlu, bilgin ve sabrınla, desteğin ve inancınla bu yolculukta yanımda olduğun için teşekkürler. Birlikte kandidanın saklandığı mağaraya girip çok değerli şeyler kazandık. Umarım bu bilgiler pek çok insana şifa getirir.

“7 ay oldu! Bu gittikçe daha da azıyor doktor!!!”

Son kandida yazısında belirsizlik, hafif umutsuzluk ve korkuyla birlikte her türlü bilgi zerreciğine saldırganlık hakimdi. Tarih düşelim: Haziran ayı ortaları... 2014. Akşam saatlerinde artık araştırma yapmaktan imanımız gevremiş halde bulduk kendimizi. Farklı kombinasyonlarda esansiyel yağlarla karışımlar deniyorduk en son. Lokal olarak rejeneratif (yenileyici) bir formül gerekiyordu. Yaptık. Muhteşem oldu. Ancak bir kaç hafta içinde kandidaya karşı etkisiz hale geldi. Öyle bir densizlikle bağışıklık kazanıyordu ki! Sonuç başarısızlıktı. Bir şeyler işe yaramıyordu işte. Onur Bey’in tavsiyesiyle fazlaca almaya başladığım fermente ürünleri de ters etki yapmıştı. Evet, yanılmıştık. İşe yaramamıştı. Hatta her şey daha da kötüleşmişti. Okuduğum pek çok makalede fermente ürünlerin kesinlikle kullanılmaması gerektiği yazıyordu, peynir ve zeytin de dahil. Bıkmıştım artık. Canlı canlı ölüyordum. Radikal bir çözüm gerekiyordu. Yine deneme yanılma ile bu ürünleri de kestim. Bu kararları takip eden günlerden bir gün tekrardan araştırmaya giriştim. En sonunda bir makale elime geçti: KANDİDA PROTOKOLÜ. Kıbrıs’ta “The DaVinci Natural Health Centre” kurucusu Dr Georgiou tarafından yazılmış olan bu protokol kurtuluşum olabilir miydi gerçekten?

Öyle heyecanlandım ki! Hemen Onur Bey’e bildirdim. Günün devamında makaleyi birlikte inceledik ve uygulamaya karar verdik. Protokol üzerinde küçük bir kaç değişiklik ile birlikte ek planlar da koyduk ve ürünlerin siparişini verdik. Ancak ürünler Türkiye’de bulunmuyordu. Amerika’dan destek ürünleri ve Almanya’dan da homeopatik ürünleri sipariş ettik. Kaybedeceğim hiç bir şey yoktu. Evet, biraz pahalıya mal oluyordu ancak yıllardır doktorlara verdiğim paranın yanında bu hiç bir şeydi!

Amerika’dan gelen bir dostumuzdan rica ettik ve bizim için ürünleri beraberinde getirdi. 23 Temmuz günü 3 aylık bir maratona başladım. Sadece taze ve organik sebze-meyve, et, yumurta, yoğurt, tahin, bol bol keten/haşhaş/ısırgan tohumu ve çimlendirilmiş bakliyat yiyordum. Öncekinden farklı olarak kuruyemişleri de bıraktım, çünkü yemişler özellikle oda sıcaklığında çok çabuk küfleniyorlar ve küf kandidaya elverişli bir ortam sağlıyor. Bu nedenle altını çizmeliyim ki yediğiniz her şeyin buzdolabında saklandığından emin olun, özellikle küfe dikkat edin. Bunların dışında meyveye 6 hafta boyunca ara verdim, sonrasında azar azar ekledim diyete. Sonuç olarak günde onlarca destek hapı ile yaşama dönmeye başladım.

Günlük destek ünitem şöyleydi:

- Kolorex (Yeni Zelanda’da yetişen Horopito bitkisi ekstresi)> 2 adet

- Candida Plex (Berberine ve Pau D’Arco bitki ekstreleri) > 3 adet

- Probiyotik (15 milyar) > 2 adet

- Probiyotik (100 milyar) > 1 adet

- Chlorella > 6 adet

- Bioastin (Astaxanthin)> 1 adet

- Cranberry (yabanmersini) ekstresi > 2 adet

Kremler:

- Genestra Brands - HMF Candigen Cream

- Kolorex - Intimate Care Herbal Cream

Büyük bir umut ve bir o kadar da büyük bir korkuyla başladım bu üç aylık serüvene. Küre başladığım gün Yunanistan’a, Midilli’ye yolculuğa çıkıyordum ve benim için yeni bir başlangıcın eşiğindeydim. Lakin moralimin yüksek olması fazla uzun sürmedi, bir kaç gün sonra sistit belasıyla yeniden karşılaştım. Daha sonra araştırdığımda bu sistit denilen şeye neden olan etkenler arasında bilin bakalım ne çıkacaktı? Elbette ki kandida! Bu demek oluyordu ki kullandığım destekler onun da yaşamımdan yok olup gitmesine neden olacaktı. Sadece biraz sabırlı olmalıydım. Zorunlu olarak antibiyotik kullandım. En büyük korkum ise antibiyotiğin mantarın tekrarlamasına neden olma ihtimaliydi. Lakin günde 130 milyarlık probiyotikle antibiyotiğe yenilmedim ve kandida tekrarlamadan tehlikeli süreci atlattım. Bu benim için muhteşem bir işaretti, zira daha önceki sistitte kullandığım antibiyotik sonrası kandida felaket duruma sokmuştu beni. Demek oluyordu ki doğru yoldaydım. Bedenim güçleniyordu!

Desteklere başladıktan yaklaşık 3 hafta sonra, protokolün dahilinde homeopatik ürünleri almaya başladım. Bir kaç gün sonrasında bu homeopati denilen alanın ne kadar güçlü ve etkili bir bakış olduğunu deneyimleyerek öğrenmiş oldum. Bedenimdeki değişiklikler fark ediliyordu. Vajinamda müthiş bir iyileşme vardı. Hassasiyet neredeyse tamamen bitmişti ve akıntılarım yok olmuştu. Günler geçtikçe daha da iyi hissediyordum. Vajinam nefes alabiliyordu. Bunun nedenlerinden biri de kür ürünleriyle birlikte ısmarladığımız vajinal kremlerdi elbette. Anında rahatlama sağlıyorlardı.

Ben günleri saya durayım, bir yandan da Onur Bey ile akupunktur ve meridyen terapisi seanslarına devam ediyorduk. Her geçen gün nabzım daha iyiye gidiyor, bedenim sakinleşiyor ve sağlık kazanıyordu. Beden ekolojim yeniden dengesini buluyordu ve bunu her sabah aynaya baktığımda dilimin rengindeki iyileşmeden ve gözlerimdeki parlaklıktan görebiliyordum. Yaşamıma katmayı düşündüğüm yenilikleri sıralamaya başladım ve önümüzdeki süreçte vaktimi ve emeğimi kadınlarla çalışmalara ayırmayı niyet ettim. Dünya’nın daha iyi bir yer olabilmesi için kadınların güçlerini geri kazanması her şeyden daha da önemli benim için. Bunun ilk adımı olarak Yin Yoga eğitimi almaya karar verdim. Kadınlarla güçlü ve derin çalışmalar yapmanın vakti gelmişti artık benim için. Tek yapmam gereken sağlığımı daha da güçlendirerek deneyimlerimi paylaşmak ve daha çok dişinin kendi gücünün farkına varmasını sağlamak için yapmam gerekenleri yapmaktı. Kandida denilen kaotik süreç, karanlığın ışığına doğru rehberlik etmişti. Hepsi buydu işte.

Şunu belirtmeliyim ki bu yazıyı yazmak için kürün bitmesini bekledim. Öncelikle işe yarayıp yaramadığından emin olmalıydım. Elim klavyeye pek çok kere gitmiş olsa da sabrettim ve kürün tamamlanmasını, hatta üzerinden biraz zaman geçmesini bekledim. Şimdi diyebilirim ki BU PROTOKOL İŞE YARIYOR. Şunu da not düşmeliyim ki bu süre zarfında (aslında en baştan beri) spor hayatımın bir parçasıydı. Haftada en az 3 gün ağır idman yaptım. Zaten Onur Bey daha önceden belimi güçlendirici “Foundation Training” egzersizlerini önermişti, onlarla birlikte yoğun sabah egzersizleri de ekledik programa. Bunun başlıca nedeni sporun kandida ölürken ortaya çıkardığı toksinleri daha çabuk vücuttan atılmasını sağlaması ve elbette ki beden gücünüzü ve bağışıklık sisteminizi desteklemesi.

23 Ekim’de uyguladığım protokol sona erdi ve ben hiç olmadığım kadar sağlıklı ve güçlüyüm: ARTIK TEMİZİM. Günlük egzersizlerime, destek ürünlerime ve diyetime devam ediyorum. Bireysel kararım bu diyeti 2015 sonbaharına dek devam ettirmek. İşimi garantiye almayı severim. Lakin küçük bir değişiklik yaptım, karbonhidratı arttırdım, zira yeterli karbonhidrat alımının psikolojik açıdan destekleyici olduğunu (mutluluk verici) düşünüyorum. Ve elbette ki meyveyi biraz daha arttırdım. Günde 1-2 porsiyon meyve yiyorum. Önerilerimi kısaca özetlersem:

Yasak Listesi:

- Şeker

- Un

- Peynir

- Fermente ürünler (turşu, kvass, sauerkraut, kefir...)

- Meyve

- Süt (laktoz şekeri içerir)

- Bakliyat (sadece çimlendirilmiş olarak yenebilir)

- Tahıllar

- Kahve ve siyah çay

- Çikolata ve kakao

- Kuruyemişler (ince koyu renk kabukları soyularak yenebilir)

- Bal, pekmez

- Sirke (elma sirkesi hariç)

Gıda Tavsiyeleri:

- Bol su için (toksin atımı için önemli).

- Bol proteinli gıdalar tüketin.

- Seçiminiz kesinlikle organik gıdalardan yöne olsun. Zirai ilaçlar kandidanın köklenmesine neden oluyor.

- Bakliyatları çimlendirerek tüketmek diyetinizde esneklik sağlayacaktır, es geçmeyin. Ayrıca enzimleri aktive olmuş filizler sağlık için çok faydalı.

- Süt yerine badem sütü, hindistan cevizi sütü ya da yulaf sütü yapabilirsiniz.

- Ekmek yerine Hindistan cevizi ve badem unu ile yulaf kepeğini karıştırarak ekmek yapmanızı tavsiye ederim.

- Bol Hindistan cevizi yağı tüketin. Anti-fungal özelliği var. Ayrıca kandidanın baş düşmanlarından “caprylic” asit içeriyor.

- Eti mümkünse organik tercih edin. Hayvanlarda kullanılan ilaç ve antibiyotikler aynen sizin bedeninize de geçiyor. Ya da benim gibi dağdaki bir çobandan keçi alarak kestirebilir ve buzluğunuzda stok yapabilirsiniz.

- Tercihiniz mümkün olduğunca çiğ sebzelerden olsun, ya da az pişirin.

Tavsiyeler:

- Yoga, Qi Gong ve meditasyon yapın.

- Moralinizi yüksek tutun.

- Mümkün olduğunca doğada olun ve radyasyonlu/manyetik alanlardan uzak durun.

- Diyetinizi %100 sıkı bir şekilde uygulayın.

- 3 aylık küre aksatmadan devam edin.

- Haftada en az 3 gün yoğun egzersiz yapın.

Kür bitti diye rehavete kapılmak yok anlayacağınız. Kahvesiz, şarapsız ve peynirsiz hayata devam ediyorum. Kahve yerine bitki kahveleri denemeye başladım. Organik çikolatalardan küçük parçalarla hayatımı renklendiriyorum. Ancak söylemeliyim ki hayatım boyunca bu süreçte yediğim yemekler kadar lezzetli seçimlerim olmamıştı. Seçim yapmak insanın yaşamına gerçekten büyüleyici tatlar katıyor kanaatindeyim, ya da şöyle de diyebilirim: AZ ÇOKTUR. Yaratıcılığınızı gördüğünüzde siz de şaşıracaksınız :)

Sonuç olarak kandida yıllar boyunca bedenimi tahrip etmiş, panik ataklarla 3 yılımı zehir etmiş, cinsel hayatımı bitme noktasına getirmiş ve zihinsel-ruhsal olarak hayatımı allak bullak etmiş olabilir, ancak kişisel gelişimimde pek çok şeye aracı oldu. Bunun için ona teşekkür borçluyum. Korkularımı yenmemde, farkındalığımın artmasında rolü çok büyük ve diyebilirim ki, kazanımlarımı ve sorumluluklarımı sırtlandığımla birlikte yaşamımdan yok olup gitti. Ancak kararım şu: Eski alışkanlıklarıma geri dönmüyorum, kaldı ki 14 yaşımdan bu yana organik ve sağlıklı beslenen, spor yapan bir insanım, ancak anladım ki bunlar da yeterli değilmiş, daha fazlası gerekiyormuş: Bilinçlilik. Bu bilinçlilik hali ruhsal, bedensel ve zihinsel sorumluluk almayı ve her yönden farkındalığı ve bütünsel olarak sağlıklı birer birey olmayı gerektiriyor. Aslında toplumlara baktığımda Kandida’nın nedenlerini çok kolaylıkla görebiliyorum. Özellikle kadınlar açısından. Zira kandida olumsuz psikolojik durumlara sırtını dayayan ve bunlardan beslenen bir organizma. Sadece “stres” nedenli deyip geçemeyiz. Altında yatan en önemli nedenlerin başında bastırılan cinsellik ve sağlıksız eril-dişil yatmakta. Önceki yazımda bahsettiğim (http://dunyayikurtarankadinlar.blogspot.com.tr/2014/06/candidann-donusu.html) ISTA (International School of Temple Arts - https://www.schooloftemplearts.org ) eğitimleri beni bu açıdan farkındalığa sürükledi aslında. Ne kadar sağlıksız bir dişi ve eril alanım olduğunu gördüğümde kandidanın varlığı şaşırtmamıştı beni. Sağlıksız dişinin bağımlılıkları, bastırılmış duyguları ve öfke yığınları, sağlıksız erilin kontrol deliliği ve rahatsız tutumu, hırçınlığı... Tüm bunların farkında olmak ve üzerlerinde çalışmak emin olun ki en az destek ürünlerini kullanıp diyet yapmak kadar önemli. Şu an ise benim için değerli olan şey tüm bu deneyimleri yaşadıktan sonra rehberlik yapabilmek. Ben yaptım, evet siz de yapabilirsiniz. Özellikle sağlıklı dişi ve eril enerjilerimizi keşfedip, sağlıklı sınırları olan ilişkiler kurarak aynı doğadaki gibi ahenkli bir yaşamın parçaları olabiliriz. Yeri gelmişken bu bahsettiğim eğitimlerle ilgileniyorsanız 8-9 ve 16 Kasım’da ISTA ekibini İstanbul’da konuk ediyoruz. “Sexuality & Consciousness Series” adı altında arka arkaya 3 seminer verecekler sağlıklı dişi-eril ve ruhsal cinsellik üzerine (ayrıntılı bilgi için: https://www.facebook.com/events/1545901135629063/1545903125628864/?ref=notif&notif_t=like

Tüm bunlarla birlikte başka güzel şeylere de aracı oluyor kandida: Dr. Onur Aydınoğlu ile birlikte yeni bir Kandida Protokolü yazıyoruz ve eminim ki pek çok insanın hayatını değiştirecek bu uygulamalar. Bu protokol Dr Georgiou’nun protokolünün ana öğelerine ek olarak Türkiye’den temin edilebilecek gıda takviyesi alternatiflerini ve araştırmalarımız sonucunda toparladığımız ek bilgi ve tavsiyeleri içerecek. Başka bir güzellik ise hazırlamakta olduğum kadınlara yönelik sağlık ve kişisel gelişim inzivaları, seneye. Bir de müjde: Aralık ayı itibariyle Kandida atölyeleri yapmaya başlıyoruz ve muhtemelen önümüzdeki sene içerisinde de daha geniş kapsamlı eğitimler ve detokslar geliyor. Yakında duyurularını yapacağız. Kendimizi ve hayatı yeniden keşfetmeye! Merhaba hayat!

Not: Dr Georgiou’nun KANDİDA PROTOKOLÜ > http://www.naturaltherapycenter.com/candida-treatment-protocol/

Ve, blogumuzun reyting rekorları kıran romantik komedi dram aksiyon türlerinin hepsini barındıran pancar kırmızısı dizisi şimdilik sona erdi. Şimdi Didem'in ve doktoru Onur Aydınoğlu'nun deneyimlerini bizlerle yüzyüze de paylaşabilmek için hazırladıkları seminer dizisi başlıyor: dunyayikurtarankadinlar.blogspot.com.tr/2014/11/beden-ekolojisi-seminerleri-baslyor.html

160 yorum:

  1. Didem Hanım nasıl sevindim anlatamam. çok çok geçmiş olsun.
    Benim sorum Probiyotik lerde kullandığınız bi marka var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet onu yazmayı unutmuşum, teşekkürler. Benim kullandığım Genestra Brands markalı 15 ve 100 milyarlık "multi strands" probiyotiklerdi. Tr'de en fazla 12 milyarlık var Udo's Choice marka.

      Sil
    2. İyi günler didem hanım...genestra brands markada 100 milyar bir türlü bulamadım....nasıl yardımcı olabilirsiniz acaba....15 milyar var.....şimdiden teşekkürler

      Sil
    3. Ne demek 15 milyar? 100 milyar? Anlamama yardım edermisiniz lütfen

      Sil
    4. ne demek 100 milyar 15 milyar?

      Anlamama yardım edermisiniz lütfen...

      Sil
    5. Tnevellires, yani 15 milyar probiyotik bakteri var icinde. Fiyati 15 milyar degil.

      Sil
  2. bu durumda, ilk yazınızdaki diyetin içinde yer alan kefiri ve pancar kvass'ı çıkartıyoruz değil mi? son yazınızda yasaklar listesinde yer almış. bir de yine fermente gıda olan beyaz lahana turşusu.. yoksa sıcak havalarda tüketmeyip, sonbahar kış aylarında diyete eklemek mümkün mdür? çok geçmiş olsun hepimize :)
    Ela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünleri tamamen kestim. doğru sanılan şey yanlış şeylere yol açtı çünkü :) yaz kış fark etmiyor.

      Sil
  3. Didem hanım merhaba, öncelikle bilgilendirici yazılarınız için çok teşekkürler. Tedavinizin olumlu gidiyor olmasına çok sevindiğimi söylemek isterim:)
    sormak istediğim bir şey var. Acaba candida tedavisi konusunda bireysel bazı farklar söz konusu olabilir mi? Bu konuda o kadar çok şey okudum ki, bazen kafam karışıyor açıkcası. Bu yazınızla özellikle de fermante gıdalar konusunda tereddüte düştüm. Demek istediğim, uygulayacağımız diyet konusunda kendimizi gözlemleyerek ilerlemek daha mı doğru olur yoksa hayır, bu işin net kuralları bunlar ve onlara harfiyen uyulmalı mı dersiniz? Çünkü beslenme konusundaki önerilerde ufak farklar görüyorum okuduğum yazılarda. Bu konuda bilginiz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Sarımsağı hala yapmalısınız? Yani ise yarar değil mi? Bu aksam deneyeceğim ama çok korkuyorum :( ayrıca yazılarınızı için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok yardımcı oluyor

    YanıtlaSil
  5. Korkmanıza gerek yok. ama ilk başlarken dış kabupunu soymayın, bedeniniz nasıl tepki verecek bir bakın. eğer hassasiyet olmazsa sonradan çentikleyip öyle uygulayın ya da dış zarı soyun.

    YanıtlaSil
  6. Didem hanım merhaba, 2 gündür yazılarınızı okuyorum vede dün akşamdan itibaren sizin yaptığınız diyetin aynısını uygulamaya başladım tavsiye ettiğiniz ilaçların bir kısmınıda temin ettim fakat tek fark olarak probiyotiği günde bir kere 7 milyar alıcam çünki RA hastasıyım bağışıklığımın çok güçlenmesi hastalığımın tekrar atağa geçmesine sebep olabilir;bende tam tamına 5 yıldır candidayla savaşıyorum gitmediğim doktor kalmadı ciddi paralar harcadım bu esnada psikolojim bozuldu cinsel hayatım bitmek üzere üstüne bide erken menopoz tehşisi koyuldu hayatım allak bullak durumda, geçen hafta başka bir doktora daha gittim ayrıca vajinitte olmuşum onun tedavisini oluyorum bu esnadada sizin diyetin aynısını yapmaya başladım çok aç kalıyorum ama bundan kurtulcaksam razıyım gelişmeleri size bildircem görüşmek üzere, Gül KILIÇ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Hanım, geçmiş olsun. Önümüzdeki ay kandidayla ilgili bir seminer düzenliyoruz. Belki kafanızdaki sorulara yanıt bulabilirsiniz orada.

      https://www.facebook.com/events/1549738178594919/?fref=ts

      Sil
  7. didem hanım çok geçmiş olsun.bende bu dertten kurtulmak istiyorum fakat gerçekten nasıl yapacağımı bilmiyorum çok illet bir şey bu bana bir yol haritası gösterirseniz çok mumnun kalırım.

    YanıtlaSil
  8. Yogurt mayalı degıl mı sınırımız nedır kullanırken ? Sut ve peynırler yasak.. kahve yasak cay neden yasak ? Kuruyemıs hangılerı tuketebıluyoruz ve evde yapılan corbalar mercımek et suyu vs onermıyor musunuz

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Kahve de çay da kafein içeriyor. Yoğurt mayalı olduğu için laktoz özelliği kaybolmaya başlıyor, o nedenle yiyebilirsiniz. Kuruyemişler de tenin ile alakalı. Hiç biri kabuklu yenmemeli. Mercimek yasak. Sadece et-kemik-paça suyu. Daha derin sorularınıza buradan yanıt veremeyeceğim. Dilerseniz seminerimize buyurun, orada tüm bu soruların cevaplarını paylaşıyor olacağız:

    https://www.facebook.com/events/1549738178594919/?fref=ts

    YanıtlaSil
  10. seminerleriniz hep istanbulda mı olacak Didem Hanım? Ankara'da düzenleseniz katılabilmemiz için büyük bir olanak yaratmış olursunuz. doktorların bu konuda tedavi sunamayacağı konusunda size tamamen katılmaya başladım. hatta beslenmeyle ilgili sunduğunuz pek çok detayı gittiğim doktorlara sormama rağmen etkisi olmadığını söyleyip kestirip attılar. halbuki onların tedavisi hep hüsranla sonuçlandı. deneyiminizi ve yaşadığınız bu mücadeleli süreci takip ettik ama seminerinizi hem Onur Bey'le geliştirdiğiniz protokolü öğrenme açısından hem de deneyiminizi kendi hayatımıza aktarma açısından çok kıymetli görüyorum. Ankara'da da düzenlenebilse keşke..

    Ela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda Ankara'da yapmamız da olası, ama kesin değil.

      Çok geçmiş olsun Ela Hanım.

      Sil
  11. Didem Hanım Merhaba,
    yurtdışından getirdiğiniz tüm ilaçlar olmak zorunda mı? kremlerin ve bir kaç ilacın eksik olması durumunda geçmesi daha mı zor olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba Hanım, bu süreç kesinlikle kişisel değerlendirmeyle alakalı. Benim sürecim yoğun ve zordu. Ayrıca daha fazla tahammülüm yoktu, zira son 7 ay sürekli yaşıyordum bu rahatsızlığın vajinal problemlerini. Bu nedenle son seçenek olarak gıda destekli küre başladım. Size tavsiyem Kandida seminerlerimize gelmeniz ve bu konudaki ayrıntıları öğrenmeniz. Ne yazık ki iki cümleyle özetlenebilecek bir konu değil bu ve yine tavsiyem, sitemizdeki Kaişisel Kandida Değerlendirme Testi'ni yapıp puanınıza bakmanız:

      http://www.healistanbul.com/tr/kandida-kisisel-degerlendirme.xls

      Sil
    2. Beni ve Heal İstanbul'u Facebook tan takip ederseniz her türlü etkinliğimizden haberdar olabilirsiniz:

      https://www.facebook.com/didemcivici

      https://www.facebook.com/healistanbul?fref=ts

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Aşağıda bir site vermişsiniz,Oradan sanırım:)

      Sil
  12. Merhaba.
    Face ve diger verdiginiz adresten cikmiyorsunuz didem hanim seminerleriniz nerde acaba gelmek isterim zira umudum tukenecek gibi..

    YanıtlaSil
  13. Etkinliklerimizi fb ya da Heal İstanbul web sitesinden takip edebilirsiniz.

    http://www.healistanbul.com/tr/

    https://www.facebook.com/healistanbul?fref=ts

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar Didem Hanım
    Yurt dışından getirttiğinizi söylediğiniz takviyelere Tr de ulaşma imkanımız yok mudur ? Herhangi ithalatçı bir firma yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yok. Ama şu sitelere göz atın derim:
      https://www.amerikadaniste.com
      http://www.amerikadansiparis.com

      Sil
  15. Bir diğer sorum da nistatin içeren fungostatin ya da mikostatin ilaçlarını kullanmayı denediniz mi ? Faydalı olduğunu duydum. Ayrıca süt ürünlerinin tamamı yasak gibi görünüyor, Ca ihtiyacınızı nasıl karşılıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  16. Yıllarca kullandım. Sadece geçici çözümler. Uzun vadede tahribat nedeni bu ilaçlar. 7 sene kullandım, emin olun tüm sonuçlarını gözlemleme fırsatım oldu.

    Süt ürünleri laktoz içeriğinden dolayı tercih sebebi olmamalı. Zaten çoğu kandida sahibi bu ürünlere karşı hassas ve hazım zorluğu yaşıyor. Süt dışında koyu yeşil yapraklı sebzeler yüksek oranda kalsiyum içerir. 6 sene süt ve peynirsiz bir dönem yaşadım ve ca oranım çok yüksekti. Gerekli görmüyorum.

    YanıtlaSil
  17. Cevaplar için teşekkür ederim kabul ederseniz bir kaç sorum daha var bu konuda ? 1. si hastalığın teşhisini siz jinekoloğa muayene olarak yapmışsınız. Ben teşhis için hangi bölüme gitmeliyim ? 2. si de ben şu anda mikostatin kullanmaya başladım reçete ve internette araştırdığım kadarıyla bağırsak florasındaki bakterilere zarar vermediği yalnızca mantar hücre zarlarını yok ettiği yazılı tahribat nedeni derken nasıl bir tahtibat biraz açabilir misiniz ? Sınav döneminde olduğum şu günlerde yardımınız ihtiyacım var gerçekten.

    YanıtlaSil
  18. Kandida için zaten güvenilir bir teşhis yok. Ama size tavsiyem Heal İstanbul sitesindeki kişisel değerlendirme testini yapmanız:
    http://www.healistanbul.com/tr/kandida-kisisel-degerlendirme.xls

    Kendim ve daha pek çok hastadan duyduğum aynı şey: Flucan benzeri hiç bir ilaç çözüm getirmiyor. Evet, zarını yok eder ama bir kerede ya da 5 kere dahi kullansanız bedeninizde süregelen bir kandida-destekçisi yapı varsa bu ilaçlar zaten işe yaramaz. Destekçi yapıdan kastım kandidaya uygun ortam sağlayan beslenme ve hayat tarzı. Antifungal ilaçlar bedeni zehirliyor ve pek çok yan etkisi var. Ayrıca bedenimizde iyi mayalar da var ve bu mayalar kandidanın dengelenmesini sağlıyor. Siz antifungal kullandığınızda bir nevi antibiyotik etkisi yaratmış oluyorsunuz. Bağışıklığınız azalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti-fungal yada anti-biotik kullanmak zorunda kaldığınız durumlarda mutklaka yüksek etkili bir probiotik kullanılmalıdır. Kullanım şekli, ilaçları almadan 1 saat önce veya 2 saat sonra probiotik almak gerekiyor. Mantarlar kendilerini biofilm dediğimiz bir zırhla koruduklarından bu antifungaller içlerine penetre edememekte ve kullanımı sonucunda sadece mantarlar uykuya dalmaktadır. Amaç bu biofilmi parçalayarak mantarlar mücadele etmek gerekiyor. Bunun içinde Amerikada çeşitli sindirim enzimler üretilerek tedavi protokollerine ilave ediliyor.

      Sil
  19. İlginizi çekerse yeni seminer 8 Şubat'ta. Bunların hepsini konuşuyor olacağız:
    https://www.facebook.com/events/410585245784324/?fref=ts&locale=tr_TR

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim İstanbulda bulunmadığım için katılamam ama çalışmalarınızı çok takdir ediyorum. Paylaşımlarınız gerçekten çok faydalı.

    YanıtlaSil
  21. Tekrar merhaba Didem hanım. Yaklaşık 1 haftadır iyi kötü %100 uyamasam da belirttiğiniz diyetlere uymaya çalışıyorum. Diyete başladığımdan beri akıl bulanıklığı, uyku hali, bağırsak sorunlarım azalmaya başladı. Ancak blogda yazdıklarınızdan diyetle ilgili aklıma takılan sorular var hala.
    1. Fermente ürünler yasak demişsiniz. Diyetinizde yoğurt yemişsiniz. Yoğurt bu fermente ürünler arasında değil mi ?
    2. Peyman ın ve Mlife ın paketlenmiş çiğ kuruyemişleri var.(kabak çekirdeği, badem keten tohumu, tarçınlı elma kurusu vs. gibi acaba bunlar da mı yasak ?
    Şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğurt ve kefir gibi ürünleri denemeniz gerekiyor. Bana yoğurt çok iyi geliyor mesela, ancak pek çok kandida sahibi kişide bağırsak ve mide rahatsızlığına neden oluyor. Yoğurt bu süreçte çok faydalı.

      Buna yer vermiştim, kabuklu badem tercih etmeyin. elma kurusu ise çok şeker ihtiva eder. Organik tercih edin mlife gibi ürünler yerine.

      Sil
  22. Didem hanım merhaba, yaklaşık on aydır süregelen ve bütün hayatımı olumsuz etkileyen kandida mantarıyla boğuşuyorum. tahmin edebileceğiniz gibi rahatsızlığın ilk 4 ayında farklı doktorlardan farklı tedaviler uyguladım ancak hiç biri işe yaramadı.
    yoğun internet araştırmalarım esnasında yazılarınıza rastladım ve benim için büyük bir sorun haline gelen kandidaya karşı mücadelenizi ve zaferinizi görünce kendi adıma tükenen umutlarım tekrar geri geldi.
    yazılarınızı okudum bahsetmiş olduğunuz sitelerde bilgisi verilen son seminerden haberim oldu ancak iş yoğunluğu nedeniyle katılamadım.
    Sizinle daha detaylı konuşabilmeye ve desteğinizle birlikte kendi tedavi sürecimi hazırlayıp hayatımız alt üst eden bu sıkıntıdan kurtulmaya ihtiyacım var.
    beni bu konuda yönlendirmenizi rica ediyor ve geri dönüşünüzü heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Öncelikle çok geçmiş olsun. Umuyorum çok fazla çaba gerektirmeden sağlığınıza kavuşursunuz.

      Size tavsiyem bir sonraki seminere katılmanız. Muhtemelen Nisan ayında tekrarlayacağız. Bir fikir sahibi olur ve tedavi aklınıza yatar ve uygun gelirse ona göre ilerlersiniz.

      Sil
    2. tekrar merhaba Didem hanım, cevabınız için teşekkür ederim.
      Bir daha ki seminere mutlaka katılmaya çalışacağım ancak, giderek kötüleşen bir durumdayım ve Nisan ayına kadar geçen süreyi değerlendirmek istiyorum. Ayrıca sizinle özel olarak paylaşmak istediğim bir kaç şey var. o nedenle telefonla yada birebir görüşme fırsatımız olursa çok sevinirim.

      Sil
    3. mail atabilirseniz harika olur.

      didemcivici@hotmail.com

      Sil
  23. Merhaba
    Probiyotik (15 milyar) > 2 adet

    Probiyotik (100 milyar) > 1 adet

    Sizin tavsiye ettiğniz bir marka varmı

    YanıtlaSil
  24. Malesef burada bu kadar yüksek oranlı probiyotik bulunamıyor. Ancak Uno's Choice markasının 12 milyarlık ları mevcut.

    YanıtlaSil
  25. Gnc de 25 milyar probiyotik mevcut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ancak "multi-strain" değil malesef. Udo's Choice marka daha iyi: 8 çeşit laktobasil ve bifidobakterium cinsi var. İstediğimiz çeşitlilik.

      Sil
    2. Didem Hanım, Türkiyede bulabileceğiniz en kaliteli multi-strain probiotik olarak Biotic Complete, 12 strain içeriyor. Bu probiotiğin 25+ milyat ve 100+ milyar bakteri içeren formları var.

      Sil
    3. İhsan Bey,

      Biotic complete 100+ nereden alabiliriz?

      Sil
    4. www.miraybiomedikal.com adresinden inceleyebilirsiniz. İletişim bölümünden telefonla sipariş verebilirsiniz.

      Sil
    5. Çok teşekkürler İhsan Bey, gerçekte aydınlatıcı ve iç rahatlatıcı oldu :) hemen inceliyorum!

      Sil
  26. Merhaba Didem abla, yaşadığın bu istikrarlı süreci bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben de şeker ve karbonhidrat olmayan bir diyete başladım lakin sabah kahvaltıda tok tutsun diye ceviz yiyorum bugün karbonhidrat oranına baktım yüksek sayılır acaba ceviz ve içinde karbonhidrat içeren hiç bir sebzeyi bile yememem mi gerekiyor bu mantarların ölmesi için? Sadece sebzeyle besleneyim desem bütün sebzelerde az çok karbonhidrat mevcut. Bunu düşündükçe motivasyonum bozuluyor ozaman ne yiyeceğim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak karbonhidratlarla sorunumuz yok: Aslında kompleks karbonhidratlar ile de sorunumuz yok. Nişasta ve çabuk şekere dönüşen karbonhidratlar tercih edilmemeli. Yeni protokolde özellikle bu konuya yer veriyoruz. "0" karbonhidrat olmadığı gibi, birden besin alımını kesmek konusuna da değiniyoruz. Bu benim yaptığım gibi yapılmamalı.

      Sil
  27. Tekrar merhabalar Didem Hanım uzun süredir, bir şekilde diyete uymaya çalışıyorum. Ancak kafama takılan sorular var yine merak ettiğim. 1. si karbonhidrat kaynağı olarak ya da ekmek olarak fırın, market vs gibi yerlerden alıp tüketebileceğim bir ekmek yok mu ? 2. si de bir çok sitede Limon un meyve olmasına karşın sitrik asit içerdiği için kandidayı öldürdüğünü duydum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konularda, cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar bendede mantar üremesi çıktı.ve kandida.elixa probiyotik sipariş verdim.1.5 trilyon kültür var.onur beyin Nisan 5 inde seminer i varmış.bu arada glutenli be tahıllı yiyeceklerin Bağırsak astarını tahrip ettiği yazıyor yurt dışı makalelerde.didem hanım şu yağların içeriği miktarı hakkında bilgi verebilirmisiniz.herkese geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 Nisan'da Heal İstanbul'da birlikte veriyoruz semineri Ercan Bey. Yakında bazı tarifleri blogumda paylaşacağım: https://kandidabyebye.wordpress.com

      Sil
    2. ercan bey mantar üremesine dair testi nerede yaptırdınız acaba ben de çok raştırdım ama öyle bir yer bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  29. merhaba didem hanım. bu candida nın neden sizde çıktığını hiç araştırdınız mı. bitkisel tedavi uygulayan bir doktorla görüştüm.. önemli olan candidayı öldürmek değil çıkış sebebini bulmak dedi. ve karaciğer testleri gerekiyor dedi. bu konuda ne dersiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedenleri pek çok Cevdet Bey. Açıkçası şu an nedeni çok da önemli görünmüyor. Ama genel olarak en önemli ve belirgin nedeni sağlıksız yaşam, stres ve beslenme tarzımız.

      Sil
  30. Merhaba Didem Hn, Keske sizin bu yazilarinizi15 yil once okuyabilmis olsaydim:( Ben bu hastaliktan bu kadar suredir cekiyordum. Turkiye disinda Amerika ve ingiltere olmak uzere bircok ulkede yasarken kurtulmak icin bircok antibiyotik ve merhem kullandim. Yaklasik 1 ay once Colyak hastasi oldugum ortaya cikti. Butun bunlarin yanisira yillardir cocuk sahibi olmak icin denedigim tup bebek deneyimleriminde basarisizligi Colyak ve beraberinde gelen Candida'ya baglandi. Su anda biorezonans tedavisi ve diet yapiyorum. Problemim ise Colyak tedavisi icin verilen kefir, lahana ve pancar tursu sularinin sizin son etaptaki tedavinizle uyum saglamamasi. Bagirsak floramin tamamiyle duzlesmis olmasindan dolayi hicbir tibbi ilacin hfaydali olmayacagi soylendigi icin biorezonans tedavisine basladim. Ama onunda gozle gorulur bir faydasi yok. Hem glutensiz yasamak zorunda olup hem de Candida Dan nasil kurtulurum bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, biorezonans ile bir ilerleme kaydedebildiniz mi acaba ben de bu yöntemi denemeyi düşünüyordum.

      Sil
    2. Denediniz mi biorezonans i

      Sil
    3. Biorezonans ise yaramadi mi

      Sil
  31. https://www.facebook.com/groups/1593917444154587/

    YanıtlaSil
  32. https://www.facebook.com/groups/1593917444154587 Facebookta Candida Bağırsak Mantarı adlı gruba gelerek bilgi alışverişi yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Didem hanım merhaba, iki aydır vagina dış dudaklarda kandida iltihabı yaşıyorum. Ama kaşıntı vs. yok, ilk günlerde kaşıntı vardı ama artık yok.Yemeği kestim, antifungallar, ıtraxyl, probiyotik kullandım ama hala devam ediyor malesef. Seminerlerinize gelmek isterdim ama Ankara'da yaşıyorum

    Kefir içmemeli miyiz?

    Mesela yaş ceviz yenebilir mi? Market cevizlerinin üstünde eser miktarda gluten -fıstık vs. içerir yazıyor diye yemiyorum. Yulaf kepeği ne kadar tüketmeliyiz?

    Kızılcık meyvesi (cranberry değil) hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Şekersizlikten günde bir dilim ekşi elma yiyorum. Stevia+Hindiba tatlandırıcısı güvenilir mi sizce?

    Ther-Biotic® Detoxification Support probıyotığınden alıcam.
    En yüksek güçte, 50+milyar CFU

    Çok sordum ama teşekkürler. Herkese geçmiş olsun. Şanssızlık bu!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Kandida iltihabı dediğiniz nedir? Kandida iltihaplanma yapmaz bildiğim kadarıyla.

      Sil
    2. Iltihap yanlis olmus, candida.

      Aslinda vajen kültüründe candida negatif, bakteriyel vajinozis pozitif cikti ama doktor kandida diyor.

      Sil
  34. Merhaba Didem hanim, size N.Y. 'den yaziyorum.
    Yaklasik 3 senedir mantar sorunu yasiyorum. Doktorum 20 billion probiotic kullanmami tavsiye etti , yaklasik bir senedir kullaniyorum, bununla beraber yediklerime dikkat ediyorum ama tam olarak gecmiyor.

    Benim sorum su; doktorum markalarin onemli olmadigini soyledi ama biraz arastirinca onemli oldugunu gordum. Sizin tavsiye ettiginiz markalarda 100 billion ve multi strain bir arada bulamadim, multi strain den kastiniz en az kac tane olmali? Bulabildiklerim sunlar; GARDEN of LIFE- Raw probiotics Vaginal care 50 Billion 38 strains, Ultimate care 100 billion 34 strains, Women Care 82 billion 32 strains ULTIMATE FLORA- Ultra Potent 100 billion 12 GPS strains.
    Bana Vaginal Care 50 billion uygun gibi geldi. Icinde vaginal care icin en onemli uc probiotic olan; L. acidophilus, L.rhamnosus, L,gasseri bir arada bulunuyor.
    Sizce hangisi en cok yardimci olur? cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim, saglikli gunler dilerim.

    Inci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inci hn su sitede probiyotiklerin ozellikleri (kac milyar bakteri kac cesit vs) kimler kullanmalı gibi karsilastirmalı bilgiler var. Umarım isinize yarar. http://candidadietplan.com/best-probiotic-supplement/

      Sevgiyle ve saglıcakla kalın
      Buket

      Sil
    2. Merhaba,

      Kusuruma bakmayın, pek çok mail arasında görememişim sizinkini, şimdi yazabiliyorum.

      Multi strain, pek çok biofido bakterisi ve çeşitli laktobasil içerdiği anlamına gelir. Ne kadar brand varsa o kadar iyi. İçerisinde maya olmamasına dikkat edin sadece. 25 milyarlık dahi olsa çok brand olsun, günde 3-4 tane alırsınız yine 100e tamamlar. Tabi ki 100 milyarı akut durumlarda ve kronik vakalarda tavsiye ediyorum ve sürekli değil. Daimi kullanımda günde 25-30 milyar bence gayet notmal.

      Sil
  35. merhaba türkiye'de bulunabilecek en iyi probiyotik hangisidir acaba?

    YanıtlaSil
  36. http://www.miraybiomedikal.com
    bu sitede bulunan 25 milyarlık kapsüller ve 100 milyarlık toz burada bulunabilecek en iyi ürünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Didem Hanım, sizin kullandığınız probiyotiklerde de soğuk zincirin bozulmaması vurgusu varmıydı acaba

      Sil
    2. probiyotikleri vajinaya mı uyguladınız ya da ağız yoluyla mı tükettiniz anlatır mısınız cok önemli???? teşekkürler Didem hanım

      Sil
    3. @lavanta denizi : evet

      @Adsız: oral olarak aldım.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. kullandığınız homeopatik ürünler neler yazar mısınız Didem Hanım? teşekkürler

      Sil
    6. bir de 2015 sonbaharına kadar kullanıcam demiştiniz, vajinadaki kandida geri döndü mü hiç, bu kür tamamen kurtulmanızı sağladı mı?

      Sil
  37. bir de 2015 sonbaharına kadar kullanıcam demiştiniz, vajinadaki kandida geri döndü mü hiç, bu kür tamamen kurtulmanızı sağladı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 sonbaharına kadar neyi kullanacağımı söylemiştim?

      Evet tamamen normal sağlıklı bedenimdeyim.

      Sil
  38. cok sevindim...destek ürünlerinize ve diyete devam edeceğinizi yazmışsınız yukarıda ondan bahsediyorum.bir de kullandığınız homeopatik ürünleri yazar mısınız hangileri? ben yukarda ki destek ürünlerini yurt dışından toplamaya çalışıyorum ve küre başlayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albicansan
      Mucokehl
      Pefrakehl
      Nigersan
      Notakehl
      Fortakehl

      Sil
  39. candida protokolünde homeopatik tabletlerin yemeklerden önce ya da sonra ağızda bekletilmesi, capsullerinse açılıp dil altından emilimi sağlanması yazılmış. siz nasıl kullandınız bu ürünleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdığınız şekilde kullandım.

      Sil
    2. 6 tane olan homeopatik ürünleri haftada 2 defa kullanmak gerektiği yazıyor protokelde, soracağım sey su acaba 6 urunu de aynı gün ardarda mı aldınız, yoksa haftada 2 defa olmak koşulu ile farklı günlere mi dağıttınız didem hanım?

      Sil
    3. Homeopatik ürünlerin haftalık kullanım çizelgesi var. Dr Giorgio'nun protokolünde bulabilirsiniz.

      Sil
  40. Yeni Kandida Bye Bye semineri 6 Aralık'ta:

    https://www.facebook.com/events/1660790140863590/

    YanıtlaSil
  41. Didem hanım öncelikle tedavinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.Bende 3 yıldır vajinal mantar için doktor doktor dolaştım bir sonuç alamadım hatta daha kötü duruma geldim.sizin yazdıklarınızla aydınlandım.sizin tedavi sürecinizi uygulamak istiyorum tamtamına diyetlerde dahil,lakin yabancı dilim ve yurtdışında tanıdığım yada alabileceğim bir yer yok.sizden öğrenmek istediğim size ücretlerini versek getirme imkanınız olur mu ?yoksa o ilaçlar olmadan ne kadar yol kat edebilirim yardımcı olun lütfen,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

  42. - Bioastin (Astaxanthin)>

    - Cranberry (yabanmersini) ekstresi. Gibi dogal takviyelebtemin edebilecegimiz givenilir sayfalar yada markalar verebilmeniz mumkunmudur didem hanim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioastin şu anda piyasada bulunamıyor maalesef.
      Cranberry ekstresini Solgar'dan edinebilirsiniz.

      Sil
  43. Buyuk bir umutla yurt disindan siparis ettigim urunler gumrukte takilmis. Benden doktor recetesi istediler receteyi fakslamam kosulunda gondereceklerdi ürünleri. Cok uzgunum, hem aile hekimine hem de kadin dogum uzmanina gittim ikiside beni geri cevirdi.yanlarinda agladim hatta kapi disari ettiler. Bir dunya para verdigim son umudumdu o urunler.bir doktor hastaya nasıl böyle duyarsız kalır, ne egoydu o herşeyi bilen halleri. Lanet olsun boyle duzene, boyle vicdansiz doktorlara!!

    YanıtlaSil
  44. Merhaba, 100 milyarlık probiyotik hangi ürün acaba? Ve memnun kaldınız mı? Piyasada sadece nurbal diye bir sitede satılıyor, o mu?, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda kullandığım marka Klaire Labs. sürekli kullanıyorum, memnunum.

      Sil
  45. Didem hn bir eczane vb gibi bi yerle ablasarak su ilavlari seminerden sonra gidip alabilme luksumuz olsaydi cok super olurdu. Bilgilendirme icin harika yaziniza tesekkurler ama ilaclari alamadiktan sonra fayda olmuyor

    YanıtlaSil
  46. Tatlandiricinin bu diette yeri var mi? Tatli krizlerimizde bizleri bi nebze yatiştiriyor...lakin ben elimden geldigince tatli yememeye calismakla beraber bunu bir kac yil yapabilecek bir iradeye sahip degilim. Kaçamaklari yazarsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stevia tavsiye ederim. Tatlandırıcılar bedene büyük zarar veriyor.

      Sil
  47. Didem hn inanin dedikleriniz işe yariyor. Bütun arkadaslara sesleniorum.....!!! Bunu uygulayin 1 haftadir rahat uyuyor rahat yaşayabiiorum akinti azaldi. Tek kurtuluş Didem hn in izledigi yolmuş. Ilk başta cok saçma ve komij geldi fakat Sarimsak fitili, sarimsaģi oraya sürmek inanilmaz iyi geldi. Gece acilarla gecen gunler geride kalacak gibi. Idrar yollarimdan dolayi benim de mantarim nüksediyor. Su az iciorum ve devamli aksam idrar problemi yasiorum. dieti tatli yememe pilav malarna unlu mamul yememe fakat gunde bir kucucuk bitter cikolata yiyorum onu da diyabetik alican. Boyle olur mu? Ne olur aldiginiz probiotikleri amerikadan getirtmemize yardimci olunuz herkese saglikli gunler dilerim....

    YanıtlaSil
  48. Didem hn inanin dedikleriniz işe yariyor. Bütun arkadaslara sesleniorum.....!!! Bunu uygulayin 1 haftadir rahat uyuyor rahat yaşayabiiorum akinti azaldi. Tek kurtuluş Didem hn in izledigi yolmuş. Ilk başta cok saçma ve komij geldi fakat Sarimsak fitili, sarimsaģi oraya sürmek inanilmaz iyi geldi. Gece acilarla gecen gunler geride kalacak gibi. Idrar yollarimdan dolayi benim de mantarim nüksediyor. Su az iciorum ve devamli aksam idrar problemi yasiorum. dieti tatli yememe pilav malarna unlu mamul yememe fakat gunde bir kucucuk bitter cikolata yiyorum onu da diyabetik alican. Boyle olur mu? Ne olur aldiginiz probiotikleri amerikadan getirtmemize yardimci olunuz herkese saglikli gunler dilerim....

    YanıtlaSil
  49. Yine ben...Ayrica hergun 3 4 adet sarimsak yutuyorum. 2 3 tane yiyorum. Allahim mutluyum...sarimsak fitiline de devam...

    YanıtlaSil


  50. Ürünlerimiz

    AminoasitlerProbiyotiklerTher-Biotic® CompleteTher-Biotic® Complete PwdrTher-Biotic® Detox SupportTher-Biotic® Infant FormulaPrebiyotiklerEnzimlerVitaminlerÖzel Ürünler

    Amino Acid CompleteBiotaGen™ CapsulesInterFase Plus®LactoferrinMethylcobalaminP-5-PP-5-P Plus™Reduced L-GlutathioneTaurineTher-Biotic® CompleteTher-Biotic® Complete PwdrTher-Biotic® Detox SupportTher-Biotic® Infant FormulaVital-Zymes™ CompleteVitaSpectrum™ Capsules

    Anasayfa  Probiyotikler  Ther-Biotic® Detox Support

    Sizlerin paylaştigi Bir linkte şu var
    Biotic® Detoxification Support

    En yüksek güçte, 50+milyar
    Bu olur mu acaba

    YanıtlaSil
  51. Didem hn bu probiyotik ve listedeki diger urunler icin yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarını Heal İstanbul'dan temin edebilirsiniz. Diğerleri için yardımcı olamıyorum.

      Sevgiler

      Sil
  52. Merhaba Didem Hanım,

    bu kullandığınız tüm ürünleri nereden temin etttiğinizi yazabilir misiniz ?
    Örneğin kaprilik asit
    internette bulamadım nereden temin etttiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolorex ve Candida complex Amerika Amazon'dan.
      Spirulina, Bioastin, Probiyotik, Turmeric, Krill yağı ve H. Cevizi yağı Heal İstanbul'dan.

      Caprilic asit h.cevizinde bulunur.


      Sevgiler

      Sil
    2. Merhabalar
      Bir arkadaş ilaçları sipariş ettiğini reçetesiz olduğundan gümrükte takıldığını alamadığını yazmış.Amerika amazondan sipariş edilirse bizlerde aynı sorunu yaşarmıyız?
      Sevgiler

      Sil
    3. Merhabalar
      Bir arkadaş ilaçları sipariş ettiğini reçetesiz olduğundan gümrükte takıldığını alamadığını yazmış.Amerika amazondan sipariş edilirse bizlerde aynı sorunu yaşarmıyız?
      Sevgiler

      Sil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Doğadaki en güçlü antifungal Karbonat diye biliyorum.. Sabah, Öğle, Akşam yemeklerden 30dk önce yarım bardak sıcak suya karıştıracağınız 1 çay kaşığı karbonat ile meseleyi kökten hallede bilirdiniz..

    YanıtlaSil
  55. Candida istilasının internal gelişiminede kanser deniyor bu arada..

    YanıtlaSil
  56. Akintinizin sebebinin candida mantari oldugunu nasil anladiniz peynir kesigi gibi olmasindan mi? sumuksu ve yesil akinti olup hic kasinti olmamasina ragmen candidayla alakasi varmidir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir. Ancak bakteriyel bir durumun söz konusu olma ihtimali daha yüksek yeşil akıntı varsa.

      Sil
  57. Merhaba Didem hanım, bu süreçte kullandığınız herhangi bir bitki çayı var mı?

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Didem hanım, bu süreçte kullandığınız herhangi bir bitki çayı var mı?

    YanıtlaSil
  59. Merhaba Didem hanım, bu kandida diyetini aylardır uyguluyorum ama malesef hiç bi düzelme yaşamadım sadece kilo verdim umutlarım azalmaya başladı tekrar kullandığınız ürünleri de aldım yurt dışı olanlar hariç onları alma imkanım yok malesef acaba bu yüzden mi iyileşemiyorum kekik çayı demişsiniz normal kekik mi dağ kekiği mi içtiniz farkeder mi bir de bu diyet kemik suyu felan olduğu için biraz yağlı bi diyet ben yağları sindirmede de sorun yaşıyorum siz herhangi bi sindirim enzimi kullandınız mı kombu çayını tavsiye ediyomusunuz fermente olduğu için içmeye çekiniyorum bir de tr de alabileceğimiz bi mantar kremi var mı bu süreçte doktora gitmediğim için hiç kullanmadım o yüzden de geçmemiş olabilir mi çok soru sordum cevaplarsınız inş.teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      - Çoğu zaman sadece diyet etkili olmuyor maalesef.

      - Her türlü kekik olabilir

      - Kemik ve paça suyu önemli. Sindiriminize dikkat edin. Solgar'ın digestive enzyme ini kullanabilirsiniz.

      - Kombuça tavsiye edilmez, fermentedir.

      - Türkiye'de kandida için doktorların önerdiği kremler dışında sadece benim kendi yapımım olan kremler mevcut. Bana didemcivici@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz sipariş için


      Sevgiler

      Sil
  60. LÜTFEN YARDIM EDİN ÇOK ÖNEMLİ :(
    Merhaba Didem hanım ben candida ile ilgili araştırma yakarken tesadüfen yazınızla karşılaştım benim size sorum şudur benim problemim vajinal değil bendeki candida bağırsakta tedavileri aynı mıdır?

    YanıtlaSil
  61. Cevap için çok teşekkür ederim inanın çok dua alıyor sunuz hakkınız da çok iyi dileklerinde bulunanlar vardır bende onlara yeni katıldım :) ben mantar teshisini doktor koymadı evde yapılan suya tukuruk testi bilir siniz onunla teshisi kendim koydum ama bunun yanında ağız kokusu sabahları dilimin üzerinde beyazimsi bir tabaka oluşuyor ve kötü bir tat sürekli şekerli seyler yeme ihtiyaci duyuyorum nazi besinlere karşı duyarliligim var alerji oluyorum bunun yanında cilt alerjisi kaşıntı bagisikligim çok zayıf surekli halsiz bitkin hasta yatıyorum ve tukurugumun normal insanlardan daha cok sundugunu fark ettim teshis icin bunlar yeterli mi bilmiyorum bir kaç doktora gittim ama hiç biri anlamiyor sacma seyler söyleyip beni basindan saviyor acikcasi hangi bölüme gidecegimide bilmiyorum bunun teshisini nasıl koyabiliriz ve birde turleri var sanırım bunlarin o türlere göre mi diyet tedavisi yapiyoruz lütfen bunlarida cevaplayin size minnetariz tecruberinizi bizimle paylaştığınız için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen Heal İstanbul'dan Dr Onur Aydınoğlu ile görüşün. Ben doktor değilim, bireysel danışmanlık veriyorum ancak sadece süreçte ilerleyiş ve beslenme danışmanlığı konularında, kadın cinselliği alanında rehberlik yapıyorum.


      Sevgiler

      Sil
  62. Didem hanım ben Istanbul da yaşamıyorum çok uzağım küçük bir şehirde yaşıyorum ve suan için Istanbul a gitme imkanım yok bütün yorumları okudum ercan bey yukarıda yazmış bende de candida mantarı üremesi çıktı diye bu testi normal hastanelerde hangi bölüm yapar gitmdigim yer kalmadı devlet hastanelerin de candida mantarindan doktorların haberi yok biliyorlar bile cuma günü yine gittim bir doktora dövecekti resmen bilmiyorum demiyor da bağırıyor :/ çok canım sıkıldı ben bende bu sorunun olduğuna eminim ama bir hastanede kesinlestirmek gerek vücutta neler oluyor ne durumda diye ona göre hareket etmek gerek ama iyice umutsuzluga kapıldım ben :( bir yol gösteren yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Çok geçmiş olsun. İnanın hissediyorum yaşadıklarınızı ve acınızı. Bu konuda sizi yönlendirebileceğim her kişi ve çalışma İstanbul'da. Bunun dışında makalelerin hepsini okumanızı ve kandidabyebye.wordpress.com u takip etmenizi tavsiye ederim.


      Sevgiler

      Sil
  63. Kolay gelsin sizin gibi karşılıksız iyilik yapan insanların sayısı çok azaldı öncelikle insanlara bu denli yardimci olmanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum benim sorunum yaklaşık 3 senedir kronik bir şekilde yağlı egzama seboreik dermatit sorunu yaşıyorum artık kronik bir hal almış durumda son 1 yıldır kortizonu bırakmış durumdayim ayrıca doktorum yağı kesmek için 7 ay roancutan tedavisi gördüm hic bir ise yaramadı araştırmalarım sonucu candida mantarınin seboreik üzerinde etkisi büyükMuş bende bu durumdan şüphelendim tükürük testi yaptım tükürügün yarısı dibe yarısı saçak saçak kaldı pozitif çıktı internette bu konu ile ilgili kesin sonuç olmadığı yazıyor yaklaşık 40 gündür şekeri karbonhidratı tamamen çıkardım hayatımdan ve 4 gündür udos chocenin 12.5 milyarlik probiyotiklerinden 2 adet alıyorum ne kadar süre sonra belirli bir iyileşme olur ne yapmam gerekiyor yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Umuyorum en kısa zamanda iyileşir, sağlığınıza kavuşursunuz.

      Size tavsiyem Heal İstanbul'dan Dr Onur Aydınoğlu ile görüşmeniz olacaktır.

      Sevgiler

      Sil
    2. hızlı cevabınız için çok teşekkür ederim şartlardan dolayı istanbula gitmem neredeyse imkansız başka tespit edecek veya çözüm olacak hastanenin hangi polikigin de doğru tespit edilebilir tükürük testinin güvenilirligi varmı siz denediniz mi

      Sil
    3. ben 1 haftada İstanbul'da bu işi çok iyi yapan 3 hastanede arka arkaya smear testi yaptırdım ve 3 farklı sonuç çıktı. bu testlerin güvenirliği yok. ayrıca olay kandidanın test edilebilirliği ile uğraşmak değil, bağışıklık sisteminizi güçlendirmek, zira bağışıklık sisteminiz sağlam değilse ortaya pek çok olumsuz sonuç çıkacaktır. bana kalırsa neden ve test aracı aramayı bırakın.

      Sil
  64. Didem hanım verdiğiniz adrese baktım testi yaptım 143 çıktı zaten tükürük testi de pozitif çıkıyor burdaki yazılarınızı okumuştum ama bu süreçte çok şeyi değiştirmis siniz kafam allak bullak oldu acaba burdan son bir diyet listesi yani gün içerisinde neler yiyecegimizi ve almamız gereken probiyotiklerin isimlerini verseniz sizin yurt dışından getirttiginiz ilaçların yerini tutan ilaclarin listesini tabii, birde bu diyeti ne kadar zaman uygulayacağız çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen kandidabyebye.wordpress.com u takip edin.

      diyetin süresi herkese göre değişmekle birlikte eski alışkanlıklarınıza geri dönemeyeceğinizi, çünkü her geri dönüşte kandidanın yeniden belireceğini unutmayın.

      Sil
  65. Kolay gelsin Didem Hanım candida bye bye sitesine yazdım fakat yorumum gitmedi günde 4 5 bardak çay 1 fincan kahve 1 dilim peynir yiyorum özellikle kahvenin zararı ne çok merak ediyorum allah razı olsun sizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Kandida diyetinde kafein ve fermente ürünler önerilmez. Yememenizi ve kahve çay içmemenizi öneririm.

      Sil
  66. Didem Hanım neolur cevap verin

    YanıtlaSil
  67. Yanıt vermiş zaten sebore hanım. didem hanım ben şunu soracağım ilaçların mg 'ları kaçlik olacak birde kullanım şekilleri ne zamanlar hangisini aç hangisini tok özellikle chlorella 6 adet diyor hepsini bir anda mi yoksa gün içine yayarak mı içmeliyiz ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      mg larını hatırlamıyorum. internetten isimleriyle araştırarak bulabilirsiniz.

      Klorella ya da spirulina günde 6 tane içiyordum evet. bir seferde.

      Sil
  68. Didem hanim ben de Candida ile ilgili araştırma yaparken sizi buldum.vajinal değil benimki bağırsakta çıktı. Sebepsiz vücut ağrıları falan var ben sadece sizin Candida diyetinizi uygulasam olur mu diğer takviyeler vajinal olan için mu geçerli eğer öyleyse benim gibilere hangilerini kullanmalarını tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  69. Didem hanim ben de Candida ile ilgili araştırma yaparken sizi buldum.vajinal değil benimki bağırsakta çıktı. Sebepsiz vücut ağrıları falan var ben sadece sizin Candida diyetinizi uygulasam olur mu diğer takviyeler vajinal olan için mu geçerli eğer öyleyse benim gibilere hangilerini kullanmalarını tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Buna cevap verebilecek kişi ben değilim, zirra doktor değilim. Ancak her türlü bağışıklık sistemi hastalığında aynı diyet uygulanabilir kanaatindeyim.

      Sil
  70. Merhaba didem hanım. Oğlum 7 aylik dogdugundan beri alerjisi var ben diyet yapıyorum. Ne yesem bağırsakları kanıyor. Kandida var görünüyor biorezonans a gidiyoruz ancak sonuç alamıyoruz almaya dan mikostatin in daha doğal olanını getirtecegim ancak adını bilmiyorum. Siz biliyor musunuz ve oğlum için prebiyotik. Klaire labs infant i getirtemiyorum. Çok zor durumdayım yardımcı olabilir misiniz? Zeytin nohut ve tavuk dışında bir şey yemiyorum hala kan var. Oğlum ek gidaya geçemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Öncelikle geçmiş olsun Özge Hanım.

      Ben hiç bir ürünü temin etmiyorum, bu konuda açıklık getirmeliyim.

      Durum ile ilgili Dr Onur Aydınoğlu ile görüşmenizi tavsiye ederim.


      Sevgiler

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  71. Merhaba Didem hanım ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir genç kızım. Bundan yaklaşık 5 yıl önce dilimde mantar (candida) teşhisi konuldu ve hafif yarıklar vardı antiseptik sprey kullandım ve geçti fakat yarıklar kapanmadı. 2015 yazında hastalığım yeniden nüksetti ve dilimde yeni yarıklar açmaya başladı doktora gittiğimde mikostatin adli ilaci verdi bu dönem icinde 4 kez 4 ayri doktora gittim ve antifungal (itraspor), mikostatin, candimax gibi ilaclar verildi fakat hicbiri ise yaramiyor ve her defasinda israrci bir sekilde geri geliyor. Seker ve karbonhidrat kullanmayaya calisiyorum. Genital bolgemde beyaz akinti ve hafif bir kasinti mevcut bu candidanin orada da oldugunu gosterir mi? Dilimdeki mantar icin bir oneriniz var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Bana sorduğunuz soruların cevabına sahip değilim maalesef. Ben doktor değilim ve tavsiye vermekten uzak duruyorum. Dilerseniz Dr Onur Aydınoğlu'na danışabilirsiniz.


      Sevgiler

      Sil
    2. @unknown, ben de benzer bir sıkıntıyı yaşıyorum. dilimdeki mantar uzun süredir geçmiyor. kaç doktora gittim, kaç test yaptırdım ama geldiğim noktada ilaçların bir yararını göremedim. eğer vereceğim adrese mail atarsanız, bu konuyla ilgili sizinle konuşmak çok isterim. çünkü uzun süredir yaşamımı cehenneme çeviren bir şey bu...

      mailim: hubresres@gmail.com

      Sil
  72. Merhaba Didem hanım
    Öncelikle tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Benim şu an ihtiyacım olan ilk şey flora düzenleyici. Maflor çok iyiymiş bir yorumda tavsiyeniz üzerine araştırdım fakat şu an piyasadan kaldırılmış sanırım. Maflor yerine probiyotik fitil olarak kullandığınız başka bir ürün varmıydı piyasada bir çok ürün var ama bakteri sayısı bildirilmemiş veya flora düzenleyici olarak anılmasına rağmen gliserin tarzı rahatlatıcı maddeler içeren ürünler.

    YanıtlaSil
  73. Merhaba didem hanım ben suan sprilina kolorex candida complex ve bioastin kullanıyorum yalnız birde elime kombu çayı için mayalanacak mantar geçti bu takviyelerle birlikte kombu mantar çayı içilebilir mi ?

    YanıtlaSil
  74. Merhaba didem hanım ben suan sprilina kolorex candida complex ve bioastin kullanıyorum yalnız birde elime kombu çayı için mayalanacak mantar geçti bu takviyelerle birlikte kombu mantar çayı içilebilir mi ?

    YanıtlaSil
  75. Didem hanım bu rahtsızlığınızın yanında kronik gastrit varmıydı?

    YanıtlaSil
  76. Merhaba,
    Kandida, Candida Albicans mantar türleri için aşağıdaki ürünü öneririm. Buranın sahibi bu konuda çok bilgili. Birçok farklı ürünü de var fayda verecek. Astaxanthin de var ama bence gerek kalmaz onu kullanmaya.
    http://www.nurbal.com/ozel-karisim-destekler/candidax-candida-albicans-i-yok-eden-2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz kullandıniz mi bir de e mail adresi verirseniz

      Sil
  77. Herkese geçmiş olsun.Yıllar önce vajinal candidayı mayalı yiyecekler ve süt ürünlerini hayatımdan çıkararak bitirmiştim(mayalı hamurlar,peynir süt hatta yoğurt).Fakat bağırsaklarımdan da çıkarmak istiyorum zira ciddi başka hastalıklara doğruda giriş yaptım.Bu yüzden unlu mamuller süt ürünleri tüketmeyip biraz Karatay usulu beslenmeye başladım.Ayrıca simbiyotik kapsülde almaya başladım.Şişkinlikler bitti.Sabahları hatta gün içindede yumurta tok tutuyor.Gayet uygulanabilir bir yöntem gözünüzü korkutmayın.Kendi kendinizin doktoru olmanız çok önemli bence.

    YanıtlaSil
  78. ne mutlu size..ben asla bu kadar şeyi yapamam..ömür boyu çekmek zorundayım..flora bozukluğu,akıntı benimle gidecek toprağa..

    YanıtlaSil
  79. Iyi aksamlar didem hanim benim sorunumda siskinlik gaz haximsizlik piskolojim alt ust 1.5 yil oldu kimse anlamiyo sanirim bendekide candida ve napcami bilmiyorum ltf yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun fatma hanım, yukarıda didem hanımın e-posta adresi var oradan kendisine ulaşabilirsiniz

      Sil
  80. Amerikadan siparişiniz varsa yazın arkadaşlar gelirken getirecem. Captain.tr82@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Amerikadan siparişiniz varsa yazın arkadaşlar gelirken getirecem. Captain.tr82@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. Kaşıntı için aktar iç çamaşırına elma yağı ve hint defnesi yağı damlatmayı tavsiye etti. Ben denedim rahatlatıcı bir etkisi var ve kaşıntıyı bir nebze gideriyor, bu yağlar antiseptikmiş. Elma yağı için candida düşmanı dedi, hatta köylerde çocukların iç çamaşırlarına eskiden elma yağı damlatılırdı dedi.

    YanıtlaSil
  83. Merhaba didem hn en yakın tarihli candida semineriniz ne zaman? Birde prebiotik klair labs tablet bulamadım toz kullanıyorum ama vajinal mantar için dr antifungal tablet verdi onuda kullanıyorum bu süreçte sizce sakıncalı mı? Tşkler

    YanıtlaSil
  84. Didem abla amerikadan getirttigin ürünlerin toplam fiyati ne kadar?

    YanıtlaSil
  85. Sarımsak çok mucizevi bu durumda..tabii uçak yolculuğu öncesi kullanılmamalıdır diye okudum daha önce. .sarımsağı eziyorum. Su, süt, yoğurt veya ayranla yiyorum. Benim doktorum, kandinda asla rahimden kaybolmaz demişti. Ancak ben inancın büyük bir ektisi olduğuna inanıyorum. .

    YanıtlaSil
  86. Sarımsağı ezip gece ya da sabah özellikle, su, süt, yoğurt veya ayranla içiyorum. Aynı zamanda demir eksikliğime iyi geldi sanırım. Bunu dikkatli kullanmak gerek çünkü özellikle benim gibi düşük tansiyonlu insanlar için zor olabiliyor. Ayrıca çarşafları sık değiştiriyorum bu süreçte. Kıyafetlerimi yıkıyorum. Bol su içip bol ve pamuklu kıyafet giyiyorum. Bebek şampuani özel bölge için çok sağlıklı. Ne yazık ki nemli bölgeyi sever bu mantar. Bağışıklık sistemi düşünce, gebelikte veya antibiyotik kullanımı sonrası mantar ürermis. Çamaşır suyu ile yıkayıp ütülemeye çalışıyorum. Çamaşırlari deterjanin kasindirici etkisinden kurtarmak için ütülemek gerek.

    YanıtlaSil
  87. Merhabalar konuyla alakali yakin tarihli bir semineriniz olacakmi acaba?

    YanıtlaSil
  88. Kandida seminerleri düzenlemiyoruz artık, ancak ben kendi alanımda bu konuda çalışıyorum. Lütfen eğitimleri inceleyin: www.wildwomanacademy.com (sadece kadınlar içindir)

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar